Kızlar çok şükür Rabbime aldım mis kokulumu kucağıma.. zordu çok ama çok zordu ama sonu muhteşemdi.. Başlamadan önce belirteyim devlet hastanesinde doğurdum.. Geçelim hikayemize😊
Benim 10 gün öncesinden başlayan yalancı sancılarım vardı beni rahatsız eden geceleri uyandıran. En son dün yani 13 Ağustos’ta kontrole geldim geceden kanamam vardı sancılarım vardı 5 10 15 dk da düzensizdi neyse kontrol edildi 1 cm açıklık %30 efasman Doğumun daha çooook başındasın dediler moral bozukluğu ile eve gönderdiler. O gün duşa girdim uzun kaldım squat yaptım yürüdüm neyse gece oldu gece biraz daha şiddetli ama yine düzensiz sancılarım vardı uyuyamadım hiç önceki gün doktorum da sağolsun 1 haftada sürebilir böyle dedi bende moral sıfır. Sabah kalktım yine duşa girdim yarım saat kaldım çıktım sancılar biraz daha hissedilir ama düzensizdi yine dayanamadım gidelim dedim. Geldik kontrol edildi yine 2 cm açıklık vardı ama efasman %70ti doktorum yine eve gönderme taraftarıydı ama kontrol eden ebe yatışını yapın efasmanı çok iyi dedi. Kuzenim de burada çalışıyor. Ebeler öyle diyorsa bir bildikleri var onlar doktorlardan daha tecrübeli kal dedi kaldım yatışım yapıldı başladık sancıları beklemeye. Bu arada saat gündüz 11 oldu. Benim sancılar 60 ları 70 leri buluyor dayanılmayacak gibi değil onlar. 1 de tekrar kontrol oldu 2 buçuk3 cm dediler ben dedim doğmayacak bu çocuk yürümeye başladım baya yürüdüm squat merdiven in çık yaptım saat 4 gibi sancılarım 100leri görmeye başladı 5 buçukta kontrol yapıldı 5 buçuk 6 cm sancılar 120lere çıkıyordu artık ben duramıyordum sancılarda hele o yatakta nst çekilirken sonra ebe geldi 8 buçuk gibi açıklık 7 buçuk 8 gibi doğumhaneye alıcaz dedi nefret ettim o ebeden baya acıttı canımı idrar boşaltırken. Doğumhaneye girdim tekrar kontrol ettiler daha var dediler normal yatağa aldılar kızlar ben 1 buçuk saat sancılar 130u vururken o yatakta nst de kaldım biraz bağırdım açıkçası kafası kanala girmiyordu. Ebem perine masajı yaptı dikiş olmasın diye uğraştı Allah var iyi bir kadındı bir kaç ıkınma denemesi yaptık ıkınamadım. Sonra en son gelişinde kafa göründü çatala dedi uçarak gittim resmen bebeğim kanaldayken kanama geldi içte yırtık oluştu mecbur kesicem biraz dedi iğne yapıp uyuşturup kesti 4 5 ıkınmada doğdu miniğim hemen karnıma koydular sıcacıktı sustu hemen ve karnımda göğüs aranmaya başladı 😄 sonrası bebeğimi giydirdiler benim dikişlerim yapıldı çok yok diyorlarsa var sanırım biraz hiç hissetmedim. İlk idrarda da sızladı azıcık ama Doğum sancılarının yanında hiçbişey. Bebeğinizi kucağa alınca bitiyor hepsi. Ben yaklaşık 12 saat sancı çektim kendi şanlılarımda suni vermediler zordu ama sonu masal gibi şimdi rahatım kalkıyorum kendi başıma, bebeğimi kucağıma rahat alıyorum. Sütümüz gelmedi henüz ama gelir inşallah. Bu arada daha önce burada benim hiç rastlamadığım bir tavsiye vereyim size ben çok rahat ettim. Hastaneye gelirken kesinlikle bol kesim etek getirin o kadar rahat oluyorki açıklık kontrolünde su geldikten sonra vs ben pijama giymek istemedim uzun bir etekti ve depend gerçekten çok rahat. Bir sorun çıkmazsa bugün çıkıcaz hastaneden. Sorularınız varsa alayım 😊