Kızlar karnımda ara ara ağrı var bebekde çok hareketli şuan sizce hemen hastaneye gidiyimmi sabah 9 da kontrolüm var normalde ama arada kaldım şimdimi gitsem diye su nişan herhangi bişey yok ağrıda gelgit yapıyo geceden beri dayanılmaz bi ağrı değil eşimde uyuyo uyandırsammıki napıyım bilemedim