Eceyavuz Minedemir15 hayır baktirmadim el uyusuklugim vardi onun için doktor vermişti ama bi ara kullandim sonra bıraktım
_Merius_ BTSY uyumadınız dimli valla aynı post u açmak için gelmistim 😋 nolcak bu halimiz ne zaman uyucaz
Dumansevcan _Merius_ sanırım 2 yıl sonra deliksiz uyku görürüz 😁😁 çok yorgunum uykusuzum doğuma yorgun giricez böyle giderse
Feyzanuri 3333 tez zaman da sağlıcakla çıkıver İnşallah ikiniz de . 🤗 biz de görürüz inşallah o günleri. Geçmiyor
cansu123 3333 inşallah sağsalim alırsın bebeğini kucağına bende nasipse cumartesi sabah gircem doğuma
_Merius_ Evren 👍👍 süper şanslısın demek ki 35. Haftada başlayan uykusuzluk güzelmiş 12. Haftadan beri uyumuyorum şuan 28 olduk bence bebek doğduğunda hiiiiiccc zorluk yasamicam 😂😂 kızım beni hunharca uykusuz bırakarak staj yaptırıyo sanki 😂😂
Gzmktn Serap_23 ilk zamanlar bana da olmuştu hiç uyumuyordum gündüz dahil. Sonra düzeldi şimdi 38 oldum yine başladı 🙈
bezelyecik Bacak kıpırtısı ve uyuyamamak 😞 sabah 8de mesai var 😩 30+2yim çok erken mi başladı acaba 🤔
Yasminzuyka Ya bebek son yarim saatten fazladir hickiriyor acaba bi sıkıntısı mi var bu kadar uzun olmamisti hic
Ozgemlym 27 haftalığız uyuyamıyorum :( yarın iş var ama çok sıcak ve el bileklerimin acısından uyuyamıyorum:( eşim uyuyor diye de sinir oldum sanki adamcağız suçlu ben uyuyamıyorum diye 😂
Yasminzuyka Ya gece gece evham mi yapiyorum kasiklarim agriyo bebek hickirmasi durmadi bi turlu bilen var mi bi yazsin lutfen bu kadar uzun hickirik olur mu
Dumansevcan Yasminzuyka canım oluyo şu an bende de aynı canım tatlı çekti tatlı yedim başladı hıçkırmaya hem tekmeliyo hem hıçkırıyo endişelenme bizde boyu uzuyo derler hıçkırdıkça 😁😁
Kfkf Mom72626 bende öyle 6 da uyuyup 9 da uyanıyorum kahvaltı falan 1 de bı daha uyuyorum 3.de uyanıyorum toplamda 5 saat uyuyorum m gunde tabii defalarca uyanarak
Yasminzuyka Dumansevcan Ya ne bilim korktum boyle kakasini falan yapiyorlar ya bazen bogazina falan kacar diye :( Cok uzun surdu bu sefer cunku....
Dumansevcan Yasminzuyka geçtimi peki kaç haftalıksın ki kakasını yapabilmesi için 40 hafta civarında olmadı lazım endişelenme içini gerah tut hıçkırması bi yandan çok iyi gelişiminin iyi olduğunu gösteriyor