Bizimde son 9 arkadaşlar. Bayram tatilini hayırlısıyla atlatmak istedim bundan sonra nasıl olur ne zaman olur bilmiyorum.Doktorumuz 41. Haftaya kadar bekleriz bir sorun cikmazsa diyor. Ben de çok çabuk yoruluyorum sürekli uzanıyorum sıcaklar da aşırı yoruyor. Bir kaç eksiğim var doğum icin onları halletmeye çalışıyorum artik . Allahim hepimize hayırlı doğumlar versin. Siz de haftalık olarak kontrole çağırılıp nst ye baglaniyomusunuz benm sancim falan çıkmıyor orda