Postun sahibi arkadaşım öncelikle kendi adıma çok özür dilerim senin açtığın yazışmanın altında isim dışında yaptığımız tüm konuşmalar için. Ama şunu da söylemeden geçemeyeceğim 2 sayfa Kuran meali okuyan herkes kendini ilahiyatçı, hafız sanıyor ya yapmayın lütfen. Siz olmadan da biz çok şükür dinimizi yaşayabiliyoruz ve burası bilgilerinizi aktarmak için ne kadar doğru bir yer bilemiyorum, gidin başka bir yerde ders verin insanlara, mesela dinde isimlerin önemi ve dini isimler diye başlık açın merak edenler orada sizin Engin bilgilerinizden yararlansın. Önünüze her gelene de din konusunda cahil muamelesi yapmayın, bir ilahiyatçı olmayabilirim, aldığım dini eğitimi uygulayıp uygulamamak bana kalmış, takdiri de Allah’a! Düşüncelerimde beni ilgilerindirir, size dikte edersem o zaman çıkışırsınız.
Bence güzel olan isimler
burak
yağız
oğulcan
alphan
cihangir (görümcemin oğlunun ismi olmasa koyardım çok oturaklı ve tok bir isim)