El_mu hala bence çünkü Kuran okuyanın yorumuna açıktır bundan dolayıdır ki bir sürü meali vardır, onu okuyup çevirenin hayata bakışı, o an ki duygu ve düşünceleri o meale yansır. O yüzdendir ki Rabbim demiştir oku, oku ki ne demek istediğimi sen kendin anla, başkasının anladığıyla girme yoluma ya o yanlış anladıysa. O yüzden dinde bence vardır, o yüzden bence ☺️ Farkında mısınız bilmiyorum ama şu an sizinle birlikte 2 kişi daha bana karşı yazıyor ama ben nedenini yazdığım halde uslübumu bozdurma diyen oldu. Ben peygamberlerimizin, Allah’ın isminin ve hatta meleklerinde onu taşıyamayacak kullarda olmaması gerektiğini, çünkü kulların her zaman bir yanının kötülüğe açık olduğunu ve o isimlerin içinde geçtiği küfür, hakaret, kötü sözlerin olmaması gerektiğini ve bunların hepsinin bence olduğunu söylememe rağmen din düşmanı ilan edilmiş olmam haksızlık değil mi?! Ben kötü bir şey yazmadım ama! Şunu dedim keşke anlamlarını da yazsanız, tam olarak onu demesem de birisinin yorumunun altına öztürkçe isinlerin daha güzel olduğu falan ama dini de kötülemedim!