Akyuz61 çok kötü ya bebeğe zararı olmasında bi şekilde atlatırız bunu da 🙁
Brcdmr inşallah 🙏
Sfydmn doktoruma danışacğım canım dediğin gibi ilk aşama kanama ile başlıyormuş