Anal fissür büyük ihtimal. Doğumdan sonra benim de başıma geldi çektiriyor :) dikiş acısı falan çekmedim bundan çektiğim kadar. Resmen ilk üç gün makat ağrısı baskısından duramadım dikişlerden olması gerekirken :) çay ağacı merhemi edinirsen o rahatlatıyor iyi geliyor. Ama en en önemli noktası kabız olmamak. Sabah uyanır uyanmaz iki bardak ılık su ile güne başla. Eğer ki baktın kabızlığın devam ediyor ve büyük abdestini yapıyorken tabiri caizse cam çıkarıyor gibi acı hissedersen, eczaneden duphalac al ve 2-3 gün kullan. Emziriyorum ben kullanıyorum, bebekler de kullanabiliyor muhtemel hamilelerde. Zararsız bir şurup yine de sen de araştır. Hem wcye çıkmayı hem de dışkının yumuşak olmasını sağlıyor. Çok geçmiş olsun Allah yardımcın olsun. Doğumdan önce tedbirli ol, çünkü yüksek ihtimal tetikleyecek :)