Mebos Sunay10_ elimden geleni yapmaya çalışıyorum haftaya cumartesi 2 ayımız dokuyo bakalım 3 aya kadar Rabbim ne nasip edicek
Seda5892 Sunay10_ bir adet dönemi sonrası tekrar bebek düşünebileceğimi demişti doktorum öyle de yaptık çok şükür
Seda5892 Sunay10_ ben genetik test yaptırıp sebebini öğrendim kan sulandırıcı kullanıyorum bu arada canım
ayseegul_20 Aralik ayinda dusuk yaptim doktorum 3 ay müsade vermisti rahmimim dinlenmesi acısından mayısta hamile kaldım
Ebrukrtp Sunay10_ benim doktorum hemen tekrar deneyebilirsin demişti ama ben psikolojik olarak da bedenen de kendimi toparlamak istedim 5 ay sonra hamile kaldım
Sumeyye_g Ebrukrtp çok iyi yapmışsınız çünkü hemen hamile kalınca aynı riskler büyük olasılıkla tekrar çıkıyor bende ilk doktorum öyle demişti doktor değiştirdim en az 3 ay bekle demişti hormonların kendine geldin iyileşsin diye
Aslicrn Sunay10_ ocakta dusuk yaptm nisanda son adetimi gorup hamile kaldmyani 3 ay sonra. Doktor korunmana gerek yok demisti
Sumeyye_g Sunay10_ en az 3 ay bekle hormonların bi düzelsin kendine geldin ben ilk bebeğimi kanama şikayetim vardı kendiliğinden düştü sonra bir adet yaşadım ikinci ayımda kendiliğimden oldu şükür ama doktorum hormonlarım tam kendine gelmeden kalmışsın bekleseydin dedi ve şuan ilki kadar değil ama yine ara ara lekelenme kanamam oldu yatıyorum ilaç iğne tedavisi görüyorum dikkat et Allahım isteyen herkese nasip etsin sağlıkla kavuşmayı amin🙋🏻♀️🤗
GizemAras Kendiliğinden düştüğü zaman toparladıktan sonra hemen deneyebilirsiniz diyor doktorlar ama kürtaj oluyorsan en az 3 ay rahmin kendini toparlaması için beklemek gerekiyor .En azından benim doktorum öyle söyledi.Umarım en kısa zamanda nasip olur canım