Guzelannee Blackkcat yanlışlıkla içeri boşalma durumu olunca hemen ayaklanıp ıkınıp yıkandım içimde bişey kalmadı ama sonuç 36+2 🤭 yani demem o ki olacağı varsa oluyor uzanmayla kalkmayla alakadı yok nasip işi 12 yıl korundum sadece bir kere başarısız korunma oldu sonuç hamilelik
m_ersoyy Bekledim. Bir amuda kalkmadığım kaldı , sonuç koca bir sıfır. Hiç olmaz dediğim ay hamile kaldım. Sadece rahat ol.... Bunun ayak dikmeyle, gün saymakla alakalı olduğunu düşünmüyorum.
beyazguvercinim33 Blackkcat ben önce olsun diye uğraşırken epey beklerdim hatta Allahım affet niyetimi biliyorsun diyip sabah duş alırdım olmazdı tutmazdı sonra oluruna bıraktım dedim 5 dk bekleyip yıkandım tuttu 😁😁bu kızım da da aynı oldu önemsemedim hatta 5 dk da beklemezdim veren Allah vakti geldi mi veriyor 🥰
Kfkf Blackkcat bana bekle dediler 1 ay bekledim ayak larımı havaya kaldırdım olmadı 2. Ay beklemedim hatta olma ıhtımalı bıle yktu ne bes dk sı hemen 1 dk sonra yıkandım ama hamile kaldım hatta cok sasırdım olcak oldumu o bi sekilde yolunu bulup oluyorstres yapmayın
Hayat16 Canannncan spermlerde kendi aralarında farklılık gösteriyor.kız bebek olacak spermler daha yavaş ama uzun ömürlü, erkek olanlar ise hızlı , hareketli ama kısa ömürlüdür.