Rbakcs haklısınız 😔 bende deneyeceğim bir ihtimal de olsa denemek gerekir doğru söylüyorsunuz sezeryan hiç istemiyorum kısmet tabi yine hayırlısı olsun ama dediğiniz gibi denemekte fayda var belli olmaz 🙁 bide size bişey sorayım suni sancıya başladım diyelim 3 saat kadar çektim yeter diye bitirebiliyor muyum yoksa belli bir saat çekmek zorunda mıyım?