Merhabalar yarın tam 40 haftalık oluyorum
ama sancı açılma vs yok dün doktora gittiğimizde suyun sınırda dedi yarın tekrar gideceğiz eğer azalma varsa hemen yatış yapacağız dedi benim doktorum 41 e kadar bekleriz demişti o şimdi izne çıktı onun yerine başkası bakıyor içime sinmedi ne yapsam bilemedim 😞 çok kötü denk geldi bu bayram izni 😭 bu doktoru hiç sevmedim ne yapsam bilmiyorum