Zoferin 4 mg içtim hiçbir bir işe yaramadı doktorum geçende prilam Dr i verdi yeni bi ilaç mış vallahi üç gündür kullanıyorum o ilacı bulandan satandan Allah razı olsun diye dualar ediyorum kendime geldim sonunda hamileliğin tadını çıkarıyorum istediğimi yiyip içiyorum ne bulantı ne kusma hiç birini yaşamadım şükürler olsun 🙏 🙏🙏 doktorunuza sorun kızlar benim gibi yoğun bulantı kusma yaşayanlara tavsiye ederim ❤