Sumeyye_g Allah yardımcınız olsun, sıkıntılarınız hala devam ediyor mu? Benim de lekelenmem var, hiç kıpkırmızı kan gelmedi pembe açık renkli, progestan ilaç ve iğne kullanıyorum. Birkaç gün leke geçiyor sonra yine oluyor, 7+3 oldum henüz kalp atışı da duyulmadığı için tedirginim biraz