Cansudemirel Zeynep9398 benim erkek bide herkes 10 gün alır 9 aydan diyo ama 38 de falan doğurmak istiyorum 😂 sezeryan da korkulu rüyam 😂
Zeynep9398 Cansudemirel ben normalden de sezeryandanda korkuyorum bakalım Doğum hikayem nasıl olucak 😄
SelinAydogan Cansudemirel sezeryanda o masada kırk dk boyunca yatamam ben panik atak var çarpıntı var hele ayıkken kesilmek allahım normal doğurayım nolur hayırlısıyla normal olması için yardım et 🤲🏻🤲🏻
Cansudemirel SelinAydogan benim de tek duam bu ya Rabbim nasip etsin inşallah 🙏🏻 Doktorum uygunsun normale dedi ama bakalım bebeler uygun mu
Cansudemirel Zeynep9398 evet 👍🏼 normal hem bebek hem bizim için daha iyi. Bi de ben evde yanımda çok uzun süre birileri olsun istemiyorum 1 hafta yeter. Sezeryan olursam ev curcuna olcak