35 haftalik olduk saremle, dün idrardan sonra bir peçete dolusu kanamam oldu.
Istanbula gelmistim dün hemen kadin dogum acile gittik.
Beni hemen nstye aldılar kalp atislari normal sanci yok.
Sonra kaldirdilar çatıya geçelim dediler. Dedim nasıl yaniii🤤🤤🤤🤤
Hep burda görüyodum ben nasıl çatı muayenesi olucam edicem derken dün kendimi çatıda buldum😜
0 açıklık vardı bebek gayet iyiydi rahim ağzı kisaligi sınır 25 seninki 28 dikkatli olmalisin dedi asistan abla bende ona kisa olunca noluyorki dedim erken dogum dedi...
35 haftalik olmuşuz çok şükür daha ne kadar erken olabilirki😂 (Tabi iç sesim böyle düsündü)
Ordanda kaldirdi ultrasona gecirdiler oda bitti derken masasina gecti ve konusmaya basladik... yoğun bi gün geçirmiş olmamdan dolayi sarekuşun başı rahimime çok fazla baskı yapmiş olup kanama o yüzden olmuş...
Hersey iyi cok şükür dendi😍 Gelelim kilosunaaa😉
Bebeğim 2 hafta geriden geliyor dendi bana ve ben çok agladim dedim simdi gelisimi nasil dedigimde cok güzel bir rakam söyledi mestt oldum bildiginiz😍❤
Konu başligi disinda cok konustum 😂😂😂
Cati muayenesinde hiiic biseycik yok ben olduysam herkes olur diye düşünüyorum benim canim cok tatli ve hiç canim yanmadi fakat parmakla kontrol ediliyor biliyordum🤦♀️😂 normal uzun ince aletle muayene etti acı sızı olmadi😊😊😊