Aysegulackgz dün meşhur çatı muayenesini oldum ben de.. 1 sene boyunca eşimle ilişkiye dahi giremeyen ve vajinismus tedavisi gören biri olarak çok kolay geçti diyebilirim.. doktora durumumu anlattım korkuyorum dedim üstelik kendi doktorjm da değildi acile gitmiştim. Hiç merak etme Hazır olduğunda bana söyle ben bekliyorum dedi sağolsun beni öyle rahatlattı ki. Ne korkularla oraya gitmiştim, en sonunda doktora anlayışı için teşekkür ederek çıktım. Hala da kendisine dua ediyorum. Hiç korkulacak bişey yokmuş zaten gebeliğin sonlarına doğru vajina yumuşadığı için daha da kolay olurmuş. Size de moral olur belki..