Aysegulackgz 24. Haftamda hem vajinal ultrasonla hem de elle çatı muayenesi oldum mecburi olarak. Siz neden bu kadar erken başladınız kafaya takmaya. Hem zaten inanin korkulacak hiç bisey yok insanlar burada hamileleri neden korkuturlar bu tarz konularda zaten anlamış degilim. Sırf korkunuz için bebeği tehlikeye atmayın doktorunuz uygun gördüğü zamanda cesaretinizi toplayın ve olun muayene. Herkes doğumdan korkuyor ama eninde sonunda doğuruyor, aynısı bu da.