asilkartal seni çok iyi anlıyorum. İlk aylar belli sıkıntılar oluyor bebeğe vücudun alışma evresinde anne çok şey yaşıyor. Ve genellikle 2. Trimester gelince hop her şey düzeliyor. O zaman insan sırf kendini zinde hissediyor, midesi bulanmıyor diye korkuyor. Annelik iç güdüsü kaybetme korkusu bu olsa gerek sanırım. Ama sonra be zamanki bebeğin hareketlerini hissetmeye başlıyorsun rahatlıyor insan. Ben 17. Haftada hissettim ama 22’de hissedende oluyor. Ama o endişe hep oluyor bu seferde az hareket etti ay hep çok hızlı tekmelerdi niye hafif vurdu diye bile korkuyor insan. Yani sanırım bu bir paket anne olmak bebeğin için bitmeyen bir kaygı duymak demek. Kendini iyiye şartlandır, korku içini kapladığında o doğunca yapacaklarını hayal et bebek videosu izle bebek alış veriş sitelerinde kıyafet bak kendini iyiye kanalize et sakinleştir. Birde Nefes egzersizleri yap.