Huzursuzumm.
15 haftalık hamileyim
Yine bir bebişi hissedememe sorunsalı içindeyim
Üç gündür karnımda gitmeyen bir sertlik vardı karın ağrısıyla bütünleşen cinsten,
Bugün devlet hastanesine gittim görmek istedim canımıııı, kan alındı idrar bakıldı falan acil doktoru kadın doğuma yönlendirdi
Yukarı çıktığımda ebe durumumun acil olmadığını ve ultrasondan bakamayacağını söyledi, yıkıldım tabi
27 Ağustos'ta genel randevum o güne kadar beklemek istiyorum
Gelelim sizlere soruma " kalp durma düşme vs." gibi şeyler olsa Allah korusun belirtiler neler olur veyahut bir belirti olur mu ( kanamam lekelenmem dayanılmayacak sancılar vs. birşeyim yok.) Cevaplarınızı bekliyorum. İçim rahatlasın istiyorum bol bol dua ediyorum ama tecrübelerinizden de faydalanmak istiyorum.