Mutluhamis heh işte aynısı bende oldu gittim bide bi dünya idrar kültür verdim muayene oldum mantar dedi saçma sapan ilaç verdi içmedim agdadan kızarıklık o dedim doktoruma sonra tekrar gttm bu sefer de hiçbişe yok mantar değilmiş dedi😡 bebeğin başı dogum kanalına girince o alt taraftaki kemige baskı yapıyormuş yatarken ayaklarının arasına yastık koy bide ayakta çok durma bir iki gün bol bol süt iç kemiklerimz zayıf olunca baskıyı daha çok hissediyorsun kaç gün yürüyemedim ben şimdi iyi şükür
-