Yazdıklarınızı okudum da suan kendimi kazıklanıyor gibi hissediyorum 🙁 ben muayeneye 150₺ veriyorum. Daha Doğum için fiyat sormadım ama hep duyduklarım min 4000₺ den başlıyor normal Doğum. Anadolu yakasındayım bende ama Sahrayıcedid de oturuyorum yanı kadiköye yakın gibiyim. Doktor ve hastane tavsıyesı olan var mı bu taraflara yakın ?