Bende trabzon imperial hastanesine gidiyorum kontrollere ama dogumu orda düsünmüyorum hemde fiyat gecen sene 1100 civarydı şimdi olsa olsa 1500 olmustur. Neden özel hastaneye o parayı vereyim ki devlette dogurcam kısmtse. Herkes bebegnin saglıgını ister o yüzden devlet hastanesinin yeni dogan ünitesinin yeterli olması ve dr iyi olması yeter bence.