azizeguneyy https://i.hizliresim.com/r01d13.jpg ayımıza girdik. şuan 60 kiloyum. doğuma kadar kaç kilo daha alırım sizce yani kaç kiloyken doğururum? bide böyle olduğuma bakmayın vücudumun çoğu yeri çatladı bi anda kilo aldığım için 🙏🏼🙆🏻♀️
Ozgehasan azizeguneyy kilon güzel ideal bence ama 70i görür sun muhtemelen çünkü son ayda nasıl ne zaman kilo aldığını anlamıyorsun bile 👀😊 ben 57de öğrendim hamile oldugumu şu an 67yim doğuma 20gün kaldı bende 70i görürüm bence😄
hunilimom azizeguneyy en fazla olsan olsan 70 olursun eğer dikkat edersen beslenmeme felan o kadar bile almazsın 😍 ben 20 kilo almıştım 105 ild doğuma gittim
Badevehande 25 haftalığım 70 olmuşum valla 56 ile kalmıştım gayet iyisin boyunda uzun duruyor yalnız çatlağına üzüldüm geçmiyor çünkü😢
azizeguneyy Badevehande ah ahhh görsenn kalçalarımdan soğudum kalça kısmım çok kötü çatlamış doğumdan sonra zayıflarımda çatlaklarıda anca tedaviyle çözebilirim🤦🏻♀️
azizeguneyy hunilimom 20 kiloda ideal bence gayet iyi çocuk doğduktan sonra zaten şişler falan inince baya bi kilı gidiyor diyorlar
sevgitekes azizeguneyy aynı beni anlatmissin bizde 29+0 60 oldum kalcam öyle bi çatladı ki kedi tırmalamış gibi hızlı kilo alımından bacagimda da başladı 48 le hamile kaldım
hunilimom azizeguneyy benim şişliğim 1 ayda gitti tamamı yüksek tanıştığım vardı gebelikte oda beni baya şişirmişti hastane çıkışı 14 kilo gitmişti gerisinide emzirme ile veriyosun
Victoriaaa azizeguneyy Bence fazla kilo almazsın 5-6 kilo falan alırsın doğuma kadar. Ama ben yaşını merak ettim epey küçük duruyorsun 🤗
Rbs111 azizeguneyy bende 50den 56 oldum 25-26 hafta ortasındayım . Hayatta hep kilo almak istemişimdir ama çatlaklı değil 😂 heryerim çatladı Ama kızım için değer ♥️ https://hizliresim.com/7BDVkP
azizeguneyy Rbs111 ya daha önce hiç böyle kilo almadığımız için bi anda alınca çatlayıveriyoruz Allahtan tedavisi varmış yani güzellik salonlarında
2lokummannesiii azizeguneyy ben diyet yapıp sağlıklı beslendiğim için 4 kilo falan aldım. Sadece göbek var o da doğumda gider inşallah 😂
azizeguneyy 2lokummannesiii ben ilk zamanlar abarttım biraz 🤦🏻♀️ aşerdiğim dönemler aşırı derecede acıkıyordum deli gibi yemek yiyordum, şimdilerde kilomu dengelemeye çalışıyorum
azizeguneyy sevgitekes kıız sen bile çatladıysan biz hayli hayli çatlarız 48 güzel ama hamile kalmak için benceok kilo almazsınn