Evinanne Haticemre21 yok canım bilmiyorum henüz doğumuma daha var hiç sormadım onlar da söylemedi zaten😬 ama çok aşırı yüksek olacağını sanmıyorum oranın 2-3 arası falan bence
mervekrkkc Sebogelin aynen baya yakin ama biz artik yakinliktam ciktik hani yeterki iyi bi yer olsun netten arastirdim derindere icin baya sikayet var ozellikle dogum unitesinde cok sikayet olmus