mervekrkkc Merhabalar 5 haftalik hamileyim. Doktorumuzu en basindan secip devam etmek istiyoru. Ancak doktor konusunda tedirginiz. Bildiginiz iyi bir bayan doktor istanbul avrupa yakasinda cok butceyi asmicak oneriniz var midir
Srpkmtp mervekrkkc dr sıkıntısı çok zor İnan’ın ben 9 aydır bir sürü dr gitmek zorunda kaldım bence bir tane araştırın beğenin onunla Doğum yapın öbür türlü hep stres
Haticemre21 mervekrkkc ben gop avrasya hastanesine gidiyorum fatma hanıma muayne 100 tl doğum ucretlerini bilmiyorum. Birde bilge hastanesinde Oğuz bey varmıs cok metediyolar ama randevuları cok dolu orası da 90 diye biliyorm
Evinanne mervekrkkc bende gop Avrasya hastanesine gidiyorum Fatma hanım doktorum şuanlık memnunum 20 haftadayım bende🙏🏼
medine_ mervekrkkc ben de il dışındayım doğumumu istanbulda yapıcam zeytinburnu avrasya hastanesi nurcan dalana gidicem ablam orda doğum yaptı ebelerden de doktorlardan da çook memnun kaldı onun doktoru gamze hanımdı normal doğum 1800tl muayene 90 tl
Ebiyim Merhaba Avrupa yakasında neredesiniz? Arkadaşlarımın çoğu Gaziosmanpaşa’da medicalpark’a gidiyor.
Elif2834 Gaziosmanpaşa Medical park Emrah kızıldağ kesinlikle tavsiye ederim ben 1 seneyi aşkın kendisine gidiyorum başta başarı hastanesindeydi ayrıldı Medicalpark hastanesine geçti ama işine aşık güler yüzlü bi doktor .
Linabebek mervekrkkc cnm merhaba devlet hastanesi istersen bn gidiyorum karayollarında ilk yardım taksim hastanesi Bülent bey var çok iyi biri güler yüzlü ilgili tavsiye ederim
mervekrkkc Linabebek devlette bir doktorum.mevcur ama dogum icin de biraz kapdamli olmasi icin baska yer bakiyorum canim com saolasin
Sebogelin mervekrkkc bence sorunuzu biraz daha özelleştirin. Maslak da avrupa yakası avcılar da. Hangi civardasınız,kadanızdaki bütçe nedir gibi özellikler belirtirseniz daha sağlıklı cevaplar almış olursunuz.
mervekrkkc Sebogelin sariyerde ikamet ediyorum. Gelen yerleri inceler elerim dedim ailem kagithanede oturuyor hani son aylarda onlardada kalabilirim o yuzden biraz genis tutuyorum
Ebiyim mervekrkkc o zaman Derindere hastanesi kesinlikle. Ben acile gitmiştim kanamam olduğunda oraya. İş yerim Maslakta en yakın kadın doğum doktoru olan hastane orasıydı. Kesinlikle çöl başarılılar. Sgk’da Geçiyor.
Sebogelin mervekrkkc bende sarıyer tarafında oturuyorum. Fatih medicalpark Ayşegül sofuoğluna gidiyorum. Kızımı da orda doğurdum ikinci de orda olacak inş. Biraz bekleme oluyor muayene için ama genel olarak memnunum. Doğum ücreti 4000-5000 bin civarıymış bu sene. Kağıthane derindere hastanesinin kadın doğumunu da çok methetmişlerdi oraya da bakabilirsin istersen annenlere de baya yakın olur
Nihanak mervekrkkc bezmialem.vatan cd Doc dr pinar ozcan. Tup bebek bolumunde muthis bi doktor. Tup.bebekte.uzmanlasmis benim gebigim.dogal.oldu ama ondan vazgecemedim yine de Tavsiye ederim cnm muayenesi 100 du 3 4 hafta once 120 oldu.
Kardanadam05072013 mervekrkkc bnde 6 haftalık gebeyim canm Zeytinburnu surp pilgiç hastanesi doktor flora hanıma gidiyorum memnunum ılgısı muhabbeti falan cok ıyı muayenesi 110 tl
isimsizbebek mervekrkkc ben Türkiye hastanesi meryem usluya gidiyorum tanıdıklarım çok memnundu. Yeri şişli tarafında. Güleryüzlü v açıklayıcı bi doktor. Muayene ücreti 160 tl
Evinanne Haticemre21 yok canım bilmiyorum henüz doğumuma daha var hiç sormadım onlar da söylemedi zaten😬 ama çok aşırı yüksek olacağını sanmıyorum oranın 2-3 arası falan bence
mervekrkkc Sebogelin aynen baya yakin ama biz artik yakinliktam ciktik hani yeterki iyi bi yer olsun netten arastirdim derindere icin baya sikayet var ozellikle dogum unitesinde cok sikayet olmus