Sagliklagel bencede başka bir doktora daha görünün. Dün devlete gittim bende çok önemsediler mutlaka riskli gebelik bölümüne gitmen lazım takip çok önemli falan dediler. Kendi doktorum özelde. O sıkı takip ederiz duruma göre yol alırız en geç 38 de doğurturum dedi. İnsan çok panik oluyor. Benim de ilk gebeliğim kayıp ve tüp bebek o yüzden çok endişe ediyorum.