Merhaba cnm benimde sıgortam yok analık hakkından yararlanıyorum devlet hastanesine gdyrm evime yakın kayıt açtım kimlik fotokopisi bide bebeğin ultrason fotokopisini çekin götürün istediğiniz devlet hastanesine kayıt açıyorlar istediğin gibi gidebiliyorsunuz 😊