Merhabalar. Eşim Allianz sigortalı ama sigortasından ben yararlanamıyorum. Doğum için yine de bi indirim yapılabilir mi? Sigorta şirketini aradığımızda hastaneyle görüşmeniz lazım diyorlar, hastaneyi aradığımızda da sigorta şirketiyle görüşmeniz lazım diyorlar. Bu durumda olanlar var mı aramızda? Bilgilendirirseniz çok sevinirim ☺️