Dimple34 Ben geçen sene düşük yaptım kalan parçayı temizlemek için uyutacaklardı beklemedim kabul etmedim ilaç almadan temizlendim biraz ağrılı oluyor ve senden bir parçayı o şekilde görmek zor dayanabilir mısın Allah yardımcın olsun ve umarım en kısa zamanda sağlıklı bir gebeliğin olur