Aysemlg Dimple34 noldu canım senmı kürtaj oluvaksın postlarından hatırlıyorum senı eşinle sıkıntıların vardı hayırdır inşallah🙄
aslimutlu1 Dimple34 canım , canlı canlı yapılmaz . Belden assagı da uyusturuluyor ama hissedersin . En dogrusu narkozla uyutulmak. Benim ikinci kaybımda narkozla uyuttular. .
issss Dimple34 Dayanamazsin cok kotu25 haftadan beri her gun gunde rn az 2,3 kez 10,15 dakika suruyor.
Dimple34 aslimutlu1 teşekkür ederim 🙏 iğne yapacaklarmış Alttan ama narkoz vermeyecekler . Acaba canım çok yanacakmı o kadar çok korkuyorum ki şimdi gidiyoruz 😔
aslimutlu1 Dimple34 cokta acımaz korkma canım . Artık vakumla yapılıyor . Önceden nester vuruluyordu , simdi öyle birsey tok . Kısa bir operasyon zaten . Allah bir daha nasip etsin insallah
Melikekocak Dimple34 imkanın varsa eğer özelde kürtaj ol derim. Özelde anestezi veriliyor. Rabbim yardımcın olsun inşallah rabbim en kısa zamanda nasip eder
ELAYMirzeyeva Dimple34 neden? Dusunuyormusun? Seni hatirladim sanirim.bi sorunun vardi degil mi canim? (Ailevi)
Dimple34 ELAYMirzeyeva zorunlu Kürtaj bebeğimin kalbi atmıyor 😔 ilaç verdiler alttan 2 tane ilaçla düşecekmiş anlamadım
Ecmelinannesi Benim ilk hamileligim de kurtaj oldum güya uyusturdular ama malesef hepsini hissettim Canli canlı kurtaj ettiler beni
Kerime47 Ecmelinannesi Okmeydanı devlette bnı de uyustrcz dedıler kurtaj sırasında uyustrcktınx dedım bna dedıgı tek sey gıt baska yerde kurtaj ol dedı
Badevehande Tamamen bayıltınca uyandığında hissetmiyorsun yani sadece kanama oluyor uzun ped götür rahat pijama altı yada sıkmayan bol birşey götürmen iyi olur ama yarı uyuşturmak bence psikolojik olarakta iyi gelmeyebilir