Bizde bugün 29 haftalık olduk 2 gündür hareketlerini nerdeyse hissetmiyordum yok gibiydi tatlı yedim saga yat sola yat deli oldum kafama taktikca taktım neden diye en sonunda dedim böyle olmycak acile gittim nst falan çekildi Allah'a şükür kalp atışları çok iyi hatta ebe sen bu bebegemi hareketsiz dedin bu kıpır kıpır yerinde durmuyo dedi her zaman dışardan hareketlerini hissetmeye bilirsin panik yapma o içerde gayet hareketli dedi ama panik yapmamak ne mümkün ilk bebek olunca 🤔