Kızlar 27 haftalık olduk elhamdülillah ama bebeğim hareketlerinde azalma var ve kasık ağrım ve memlete geldiğimden beri akıntım çoğaldı kafayı yiyecm düşünmekten buraya gelmedn önce gittim doktora herşey yolunda idi memlete gelince bebeğim çok hareketlnmşti birden sonra sarsıldım arabada şimdi de çok hareketsiz karnıma da kara da krap giriyor burda sağlık ocağına gitsem bakar mı 🙏🙏😔