Canım herkes aynı yerden bakmış ama ben farklı bir açıdan bakcam. Şimdi birincisi aynı evde oturmayı kabul edenler yada binada yada bır yan binada mutlaka problem yaşanıyor kesin net bu tarz konularda işte kim geldi nereye gidiyon ne zmn geldinz ay ne aldın vs vs bunlar yaşanır 100/100. Bunları az cok insan kestiriyor oturmadan da . İlla bizzat yaşayıp görmek gerekmıyor. Kabul ederek bunu kabullenmiş oluyorsunz. O yzdende böyle olacağını hem bilip hemde o olayları yaşayınca ufflamak sıkılmak mantksız cnku bu bıle bıle lades demektr. Ha zor durum İnsan bı yerden snra patlar anlatr ısyan eder normal olarakdan. Gelelim kargo konusuna aynı bınadasınz nıye kndı evıne siprs vermıyorsun zorunlu deglsn ki aşağ kattakı daire yazmaya. Hadı dıyelm ki buma cvp gun ıcın de hep beraberiz onlarda oturuyrm fln dıyceksın varsayalım. Ee bak sen yokken açmış demkkı hep aynı anda aynı zamanda olamayabiliyormuşsunz. Ayrıca bnde cok alırım internetten . Ne zmn kargoya verıldı verıldıyse kargo nerde ne aşamada hepsi size yollanılan gönderi tkıp nodan goruyorsun. Ona göre hemen evine cıkrsın kndın alırsın hep. Bişiler uydurursun giderken de ne bilim bnm bı ustumu dgstrmem grk de iç çamaşırımı degstrmem gerek gelıyrm feln bısıler uydurulur yanı . Bende sipariş verdiğimde ona göre işlerimi hallediyrm hıc aksaklık yaşamadım. bakıyorum kargo ankarada bakıyrm şubede işlemde bakıyrm teslim aşamasında vs böyle ayrıntılı saatlı bılgıler yazıyor. Sizde böyle yapın derim sorun ortadan tamamen yok olcak .