Kubar canım insan öyle şeylerle karşılaşıyor ki evlenince 🙈 ben Doğum yaptım ilk bebeğime eşim kayınvalidem ben yattık yatakta 😂 bebekte beşikte 😱 görümcemse evime gelir gelmez gardolabımı karıştırırdı bi hışımla banyoya kapatırdı kendini bir hışımla bu seferde banyo dolapları 😬🙈 İnsan nelerle karşılaşıyor İnan ki ama eğer böyle kayınvaliden varsa onun bu tarz tavırlarını takmayıp görmezden gelmen senin için en hayırlısı olucak çünkü birde aynı apartmanda oturuyorsunuz 😔 şimdi bi kinaye de bulunsan yine sonunda seninde canın sıkılır birde açma desen bu sefer o iyice merak eder körüklemiş olursun en güzeli Zaten bebeğine ait şeyler istiyorsun üstünde durma her paketi açmayacaktır zamanla...aile ve kültür farkı maalesef söz konusu her birimizde😞 sıkma canını geçinmek gerek başka çare Yok,keyfini kaçırma