espalp Dilarataskent ben 20’li haftalardan beri yaşıyorum bunu alıştım 😂 hissi çok fena ama erken doğum riskiniz yoksa bi şey olmuyo 😬
Yasosss Dilarataskent biz de 37+5 iz bazen benimde oluyor özellikle yatakta dönerken kalkarken karnım yırtılcakmış gibi aşağı doğru ağırlık oluyor acıyor.