inşalah benim bir problemim yoktu eşiminde yoktu yasım 30 iki yıldır denedik olmadı doktor miyom var engeliyor dedi sonra miyomu aldırdım bir sene bekle dedi doktorum kendiliginden olur bekleyemedim dördüncü ayımda gittim yaptırdım .iyimi ettim bilmiyorum allah isteyen herkese versin inşalahhh hayırlısını