Mervoop benimki ne şekillere giriyordu ohoo... doğum kanalı girişi de öyle olmuyor. Bebeğin şuan bi kaç gram anca ağırlıkta,yeri geniş daha çooook dönecek hareket edecek 😊
monurol şaseye gelince,bende kullandım 15haftalıkken bir enfeksiyon geçirmiştim. Yalnız onu içtikten sonra 7-8 saat çişe çıkmamak gerekiyor.O toz antibiyotik tüm idrar yollarını dolaşıyor yaklaşık 8 saatte bu dolaşımı tamamlıyor ondan sonra ilk idrar ile hepsi dışarı atılıyor.Dolayısıyla ilacı içip 2-3 saat sonra idrara çıkarsan,tam etkileşemeden temizlemedenilacı atarsın vücuttan.Günlük de 2-3 lt su içmek, kuru çamaşırla gezmek gerekiyor.Bi kaç defa çamaşır değiştirebilirsin ben öyle yapmıştım.