Mervoop https://share.icloud.com/photos/0jyhxGpMG--pfoMF4GFsLcmMw Bebeğim böyle duruyor u normalmı 12 haftalıkk
espalp Mervoop benimki de yüz üstü duruyordu sürekli o haftalarda. Ama sizinki baş aşağı çok ilginç 😱 kendi doktorunuza danışmalısınız bence 🙏🏻
Mervoop Suna_Aysal bende fark ettim ve vajinamda ağrı var bana enfeksiyon kapmışsındır diye monurol 3 verdi
Suna_Aysal Mervoop birdahaki kontrolün nezaman ? O zamana kadar sen yine cok yorma kendini kesin döner daha
Suna_Aysal Mervoop enfeksiyon tanimina nasil vardi ki yani agri olunca direk enfeksiyonun vardir demesi sacma akintinin rengi kokusu nasil ? arkadasinda dedigi gibi baska doktora görünmeni bende tavsiye ediyorum
Gndgd33 Canım sen bence başka doktora görun korkutmak istemem seni ama bildiğin doğum posizyonu ve cok aşağida bide sen kendini yorma dikkatli ol biraz
Suna_Aysal Mervoop kullanin o zaman hamilelere enfeksiYon icin veriyorlar koyu sari enfeksiyon olabilir
Melek31 Mervoop Bence net 3ü gebeligim tecrübe edindim ve resmi yaklastirip baktım pipi yi gördüm 🌹💙👌😅
Mervoop Skbn01 çok idrara cıktığım için ve vajinamın sol tarafı ağrı yaptığı için enfeksiyon kapmış olabilirsin bu ilaç değil sorun ol az diye verdi