Btl41 bizimki de öyle, acaba diorum sorum bizde mi🤦♀️ Ya uyuyor(canımız çıkıyor uyutana kadar tabi) ya emiyor ya ağlıyor. Bi sıkıntısı plduğundan ağlamıyor ama çünkü bazı sevdiği şeyleri yapınca hemen susuo ama ondan da sıkılıo birkaç dakika sonra. Herkes bebekle ilgilenmenin çok güzel bişey olduğunu söylüyor ama biz daha o güzelliği göremedik bir aylık oldu bebeğimiz. Allah sağlık sıhhat versin inş ama bebek bakmak büyütmek çok zormuş🙄🤦♀️