Kucukannee hic bi sorun olmaz kuzum olcak olsa verir mi doktorlar diyorum ya ben bıraktım 2 aya yakın içmedim doktora sormak da aklıma gelmedi sonra bi sorayım bakım dedim hayır kullanmaya devam et dedi Doğumdan sonra da imom lattee var onu devam Edicemm Allah izin verirse Doktorlar 3. Aydan sonra kestiriyor diyen arkadaş numara paylaşacak bi arayip bilgi alicamm doktordan benimki niye kestirmemiş de o kesilmesi gerekiyor demiş çok merak ettim bi de çocuğa zararı varmış. 🙄