Bana da folik asiti bırakıyorsun demişti doktor çoktan . Ben de bırakmıştım ama açıklama yapmamıştı . Vitamin Demir hapı falan verdi
ben de geçen gittiğimde aklıma takıldı sordum, bi de bişey vermeyince sorasım geldi
hayır dedi bilmem ne haftadan sora kullanılmıyor dedi
araştırma hastanesi benimki
başka bilgim yok