Lovebaby123 Denizinannesi19 Benim oğlumun adı 🎈🎈🎈TUĞRUL 🎈🎈🎈 ben çok beğeniyorum oğlumun adını hatta bizden başka kimseden de duymadım Ertuğrul var ama tuğrulu duymadık hiç bizim oğlandan başka 👍
Gulsevm Denizinannesi19 canım ben isim konusunda hep kendim araştırdım çünkü eşimin ailesi aklını karıştırıyordu anlamı guzel iki isim buldum ve eşime söylediğimde guzel kulağa hoş geliyor anlamı ne dedi anlaminida beğendi biz oylelikle karar verdik 🤗 en başta bulduğumuz isim ensar di isim buldukça ensar ismini begenmemeye başladım Ama düşüncelerini yazan annelerin yorumlarını okuduğumda hoşuma giden birçok isim oluyor sırf kararım değişecek diye okumuyorum 🤣😂😂
ftmhmt_6 Denizinannesi19 Allah ım izin verirse Görkem Alp olacak oğlumun adı Bende Oğuzhan,Mehmet,Kuzey,Eymen isimlerini de beğeniyorum İnşallah sağlıkla alırız kucağımıza kuzuları
Deletedmom0071 Deniz güzel isim başına bir isim daha koyma fikri güzel bence de mesela benim kuzenimin adı Tuna Deniz kimse ona kız muamelesi yapmıyor ☺️
tunamom1907 Denizinannesi19 biz Tuna veya miraç koyucaz inşallah ben en çok tunayı istyorum miraçta güzel bi trlü karar veremedikkk