Merhaba güzel annelerim. Oğlumuza ilk olarak deniz adını düşünmüştük ama sonradan eşim kafamı karıştırdı sağolsun. Hem kıza hemde erkeğe konulduğu için başka isim koyalım dedi. Bende eski isimlerden olsun istemiyorum. Sizden fikir almak istedim. Siz erkek anneleri neler düşünüyorsunuz isim olarak. Belki bende güzel bir isim bulabilirim 😕