Burcuugur _esintii_ ne güzel belki de hiç olmaz olmaması daha iyi bende bir kere bile kusmasım ve gebeliğim rahat geçti zorlanmadım inşlah sneinde öyle olur canım
Happymother _esintii_ olmasın işte ne güzel bende yanma bulantı iştahsızlık halsizlik baş ağrısı hepsi mevcut
Akshulya Yanii herkesin bulancak dıye bişey yok canım benımde bulanmamıştı hiç bi kere bile istifra etmedim takılma 🙂
SelinUzun 12 haftalık olduk biz sadece hafif bulantım olur gibi oldu ama istifra falan hiç bişey olmadı. kafana takma bencede böylesi daha iyi herkez de mide bulantısı olmuyo canım.
_esintii_ SelinUzun hmm hadi inşallah o zaman hiç midem bulanmiyor ve çok yemek yiyorum bu normal mi peki
Akshulya _esintii_ yok kıız nalaka cok biliyo onlar herkeste olcak diye bişey yokk sevin hatta bulanmıyo diye 🙂 bide daha erken biraz zaman geçsin tiksindigin seyler olur illaki ben mesela sampuanla sabundan tiksindim
HlyaHocaolu _esintii_ hayır canım olmaması da normalmiş herkesin midesi bulanmayabilir.benim çok ağrım oluyor şiddetli senin de var mı?
Sabrszanne3535 _esintii_ kişiden kişiye göre değişiyor canım belki sonradan olur😊ama keşke hiç baslamasaydi diyeceksin şu anların tadini çıkar 😊😊
SelinUzun _esintii_ normal tabi canım bende sürekli yemek yiyorum sanki hiç yemek yememişim gibi midem öyle bi süzüyo ki 😂😂😂 sıkma canını kimisinin bünyesi sağlam oluyo dirençli oluyo demekki
Akshulya Happymother yok ya o kişiyle alakalı görümcemin erkekti 9 ay boyunca hep yattı istifra etti cok kötü geçti hamileligi
Mercimek-tanesi _esintii_ 18 +2 ve simdiye kadar midem bulanmadi istifra etmedimm.rahat bir hamilelik geciriyoruz .🙂