Minnosunannesi bu konuya çok dahil oldum hatta bende böyle bir post açmıştım ama inan her doktor farklı kendi memleketimdeki doktor hiç ilaç yazmadı kadın doğum doktrm değermi görüp hakkariye gidince ilk işin doktra gözkmek olsn 3 aydan snra daha da yükseleblir dedi hakkarye geldim aynı ilaçtan yazıldı TSH sınırda çıkmış ama bu değerde hiçbir tehlike olmazmış yinede önlem amaçlı verdi doktor