Sfydmn doktorum yatirmayi onerdi yatmak istemedim ilaclarimi ewde kullanirim dedim doktorun werdigi ilaca kan ilaci we witamin ilaci midem kotu reaksiyon werdi daha cok bulandm o gun oglene kadar 8 defa kusmustum hastaneye surune surune gittim bir kac gun yattim toparladim ciktim yine ayni bulntilar