Elena3838 Dogum yapmis annelerimiz dogum sancisi hani saat saat asama asama oluyor ya yarim saate falan dusmeden 5 dk ya dusebilir mi sanci?? Boyle birsey mumkun mu??
Pinkbabe Elena3838 Benim düştü duzensizken 5 dk da 1 ve düzenli gelmeye başladı ne olduğunu anlamaya çalışırken ıkınma hissi geldi koşarak hastaneye 🥰 Sağlıkla gelsin minik
Meleksima İllaki bulursun zaten doktorlar yarım saate sonra da bes dk bıre dusunce kendileri diyor gelın dıye
3cocukluannis Nöbetçi doktor vardır git bencede biran önce birazdan 3dkya düşebilir takip et gecede bilir belli olmaz
Esma_korpinar Elena3838 Rabbim bi nefeste kucağına almayı nasip etsin kuzum hac hurman varsa git ye çok kolay doğum yaparsın gerçi bunu 39 hastayken başlaman lâzımdı ama yinede sancıların hafifler eğer vaktin varsa yâda arabaya bindiysen ya oku yâda ac dinle meryem sr
Elena3838 Ssraa doktoruma ulastim sancilarin arasindaki sure uzamaya baslamisti daha duzenli hale gelince gel dedi su an 15 dk ya dustu
kr1907 Ssraa kız doğum yaptın hala buralarda mısın doğum yapanlar terk edemiyor burayı acaba bağımlılık mı yapıyor biz nasıl olucaz bakalım 🥰
3cocukluannis Noldu sancılar doğrumu bebek benim öyle oldu 3dkya düştü stresten geri geçebilir ama ntsde belli olur gittinmi bari hastaneye