35ilknur35 canım bende aynı şekilde ağrıyla gittim benimde aşağıdaymış 24.hafta da düzeldi imkanın varsa sürekli yat ayaklarını yukarı kaldır baya ama. İlişki kesinlikle yasakmış ağır kaldırma düzelir doktor bebek hareket ettikçe yukarı çekiyor onu dedi. Benim 13.haftada teşhis konuldu 24 te düzeldi bide zaten aşağıya inmiş biraz demiş rahimi kapatmadıik sürece sorun yokmuş sorunda sadece sezeryan. Çok nadir rahime yapışma oluyormuş oda doktorum yıllardır bu işi yapıyorum sadece 1 defa karşılaştım dedi. İçini ferah tut dua et edelim inşallah