Benim de aşağı yerleşimli plesentam. İlk kanamam oldu orada öğrendik. Sonra doktor 28. Haftaya kadar çıkar yukarı dedi. İşe gittim benim evim toplu ulaşıma biraz uzak. 20 dakika yokuş çıkıyorum. Sonra tekrar kanamam oldu. 24. Haftalarda gayet iyiydi. 27. Hafta da yine kanamam oldu be aşağıda dedi doktor. 31. Haftamdayım 27. Haftamdan beri sadece tuvalete kalkıyorum yataktan. Yormamalısın kendini. Kasık ağrısına gelince o 3. Ayımdaki ilk kanamamdan beri hiç geçmedi maalesef. Çok ağrım var. Tuvalete giderken ayağa kalkamıyorum bile o kadar ağrıyor. Ama çekiyorum mecbur. Bebiş içimde kalsın diye